Isnin, 7 April 2014

Want To Know About Me ?? You Must Read This ! :D


Gambar Hiasan je nihh sebagai Intro. Haa, gamba nih aku snap masa kat PLKN arituh. Comel tak ? Comel tak ? *perasan betul minah sorang nihh*




Assalammualaikum .. Jawab jangan tak jawab .. hee :D

Haii,i'm newbiee here. Ngee ~ hahahha, okayy okayy..
Nama penuh aku ialah jeng jeng jeng ! FATIN HAZWANI BINTI MOHD SUDIN..
Kenal ?? kenal ?? Mesti tak kenalkan ? Err. Isk isk isk ~ Okayy nevermind .
I am sweet eightteen.. Sweet ke ? Puiihhh, macam tak je. Macam tak je. Tapi, COMEL mybe ? Ahakk ! :P
Want to know more about me.. Korang boleh add Facebook akuu yang agak hambar nihh. Fatin Hazwani .
Or mybe you can follow my twitter.. Fatin Here ..
This is the real me and I hope you enjoy with this blog .
Actually kan, nama aku takde Nur pun tauu. Entah dari mana datang Nur tuh aku taktauu. Nih semua kerja junior aku yang tak bertauliah tuhh. Hee , by the wayy thanks sebab dah bersusah payah tolong buatkan blog nih. Nak buat sendiri , memang kelaut lah jawabnyaa kan ? Pemalas aku nihh. Haa, so makcik maskcik kat kuar sana boleh reject aku jadik menantu dieorang. Muahahaha XD

2 ulasan :

  1. Sesame kak .. walaupun tak bertauliah asalkan menjadi .. hahaha :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahah . yeahh ! btw thanks a lot :P
      Sayangg youu :*

      Padam

Spinning Pink Star With Falling Stars